„Mam pomysł na siebie” - rekrutacja trwa do 29 września 2021r.
Centrum Usług Społecznych Gminy Wiązowna zaprasza mieszkańców Gminy Wiązowna, zainteresowanych aktywizacją społeczno-zawodową, do udziału w projekcie „Mam pomysł na siebie”.
„Mam pomysł na siebie” to projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W ramach programu oferujemy:
- wsparcie psychologiczne (grupowe i indywidualne),
- wsparcie doradcy zawodowego,
- warsztaty wyjazdowe,
- szkolenia z zakresu kompetencji cyfrowych,
- kursy kompetencji zawodowych,
- wsparcie finansowe,
- opieka nad osobą zależną w czasie zajęć.
Rekrutacja trwa do 29 września. Szczegółowe informacje na temat rekrutacji, zasad uczestnictwa i form wsparcia zawarte są w Regulaminie Rekrutacji i Uczestnictwa w Projekcie „Mam pomysł na siebie” dostępnym w Centrum Usług Społecznych Gminy Wiązowna w Biurze Projektu (Radiówek 25, 05-462 Wiązowna, II piętro), tel. 22 780 46 59.
WAŻNA INFORMACJA!!!!
W związku ze zbliżającym się okresem zasiłkowym 2021/2022
można składać wnioski o ustalenie prawa do:
- świadczeń rodzinnych
- świadczeń z funduszu alimentacyjnego
Wypełnione wnioski są przyjmowane w wersji papierowej w Centrum Usług Społecznych Gminy Wiązowna, Radiówek 25.
Od 1 lipca 2021r. wycofano ministerialną aplikację mKDR, w której były dostępne elektroniczne Karty Dużej Rodziny.
Obecnie, wersję cyfrową Karty Dużej Rodziny można pobrać w rządowej aplikacji mObywatel. Do przeprowadzenia tego procesu potrzebny jest Profil Zaufany i aktywny eDowód.
W aplikacji mObywatel dostępne są też karty bliskich, jeśli były wydane w wersji mobilnej. Jeśli Karty dzieci były wydane w wersji mobilnej i były widoczne w mKDR, a teraz nie są, prosimy o zgłoszenie problemu poprzez infolinię bezpośrednio do Ministerstwa lub urzędu, który wydał Kartę.
Infolinia Ministerstwa pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.00-18.00.
tel.: +48 42 253 54 74
mail:
PYTANIA I ODPOWIEDZI
1. Mam problem z wyświetleniem mKDR. Wyświetla się napis "błąd połączenia z serwerem". Kto może mi wytłumaczyć, w jaki sposób naprawić ten "błąd"?
Mobilna Karta Dużej Rodziny przestała funkcjonować. Od 1 lipca karta w wersji elektronicznej dostępna jest w mObywatelu.
2. W moim mObywatelu nie ma Karty Dużej Rodziny!
Prosimy o zaktualizowanie mObywatela do najnowszej wersji.
3. W jaki sposób do aplikacji mObywatel zainstalowanej na telefonie rodzica dodać Karty Dużej Rodziny dzieci?
Jeśli dzieci miały wydane karty elektroniczne to są one widoczne w mObywatelu - funkcja: moi bliscy.
4. W aplikacji mObywatel nie mam funkcji "moi bliscy". Widzę tylko swoją kartę, nie ma kart dzieci.
Jeśli karty dla dzieci nie były wydane w formie elektronicznej, wówczas nie bedą widoczne. Należy skontaktować się z jednostką, która wydała Kartę Dużej Rodziny i ewentualnie złożyć wniosek o wydanie kart dla dzieci w wersji elektronicznej.
5. Jak założyć Kartę Dużej Rodziny?
Aby wyrobić Kartę Dużej Rodziny, należy złożyć wniosek poprzez portal empatia albo osobiście w Ośrodku Pomocy Społecznej w miejscu zamieszkania.
Dodaj Kartę Dużej Rodziny do swojego mObywatela. Korzystaj ze zniżek i przywilejów.