Seminarium odbędzie się 12 grudnia 2017 roku w Mazowieckim Centrum Polityki Społecznej,
ul. Nowogrodzka 62 A, 02-002 Warszawa.
Ramowy plan spotkania w załączeniu.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Organizatorzy zapewniają wyżywienie. Dojazd na seminarium na koszt własny.
Informacje organizacyjne:
- W seminarium może wziąć udział jeden przedstawiciel ops/rady seniorów/ organizacji pozarządowej
- Termin nadsyłania zgłoszeń drogą elektroniczną: do dnia 28 listopada 2017 r. na adres
- Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, pod uwagę będzie brana kolejność zgłoszeń
- Osoby zakwalifikowane do udziału w seminarium zostaną powiadomione drogą elektroniczną (na wskazane adresy email w zgłoszeniu) do dnia 6 grudnia 2017 r.
Serdecznie zapraszamy!
(organizatorzy zastrzegają możliwość zmiany terminu organizacji seminarium lub jego odwołania)